اشتباه ، مسئله ، مشکل فرهاد اصلانی بازیگران زن

اشتباه ، مسئله ، مشکل: فرهاد اصلانی بازیگران زن لیلا حاتمی تلویزیون سینمایی بازیگری بیوگرافی سینمای دختران بازیگر ایرانی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی برایم نخریدند، دست مصنوعی متحرک&quot، دیگر کسی اسمی از اتفاق داراب نمی‌برد ، بعد از یکسال هنوز &quot

    مادر صدیقه دانش‌آموزی که در اتفاق داراب دستش از بازو قطع شد، راجع به اوضاع دخترش اینطور می‌گوید: بیش از یک سال است که از این اتفاق می‌گذرد و باید تا الان دست مت

    برایم نخریدند، دست مصنوعی متحرک&quot، دیگر کسی اسمی از اتفاق داراب نمی‌برد ، بعد از یکسال هنوز &quot

    بعد از یکسال هنوز "دست مصنوعی متحرک" برایم نخریدند/دیگر کسی اسمی از اتفاق داراب نمی برد

    عبارات مهم : آموزش

    مادر صدیقه دانش آموزی که در اتفاق داراب دستش از بازو قطع شد، راجع به اوضاع دخترش اینطور می گوید: بیش از یک سال است که از این اتفاق می گذرد و باید تا الان دست متحرک جهت صدیقه آماده می شد، ولی متاسفانه هنوز آماده نشده است.

    به گزارش ایلنا، بیش از یک سال است که از اتفاق تصادف دانش آموزان هرمزگانی می گذرد، در این اتفاق ۱۲ نفر از دانش آموزان فوت کردند و ۳۴ نفر از آنان نیز صدمه شدیدی دیدند. دانش آموزان داراب و رودان که در این اتفاق دچار آسیب جدی شدند، در گفت وگویی با ایلنا از اوضاع جسمی و تحصیلی خود گفتند و همچنین والدین آنها از بی توجهی مسئولان به روند درمانی فرزندانشان گلایه کردند، ولی آموزش و پرورش مانند هر لحظه تاکید دارد که هیچ کم وکسری در خصوص این دانش آموزان صورت نگرفته است.

    درد هر لحظه همراهش هست

    برایم نخریدند، دست مصنوعی متحرک&quot، دیگر کسی اسمی از اتفاق داراب نمی‌برد ، بعد از یکسال هنوز &quot

    “صدیقه صادقی” دانش آموزی که در اتفاق داراب دستش از بازو قطع شد، راجع به اوضاع جسمانی خود به خبرنگار ایلنا گفت: قرار بود، جهت من دست متحرک بیاورند، ولی دکترم گفته هست، فعلا قطعات مورد نیاز پیدا نشده و باید صبر کنم.

    مادر صدیقه با اشاره به دردی که هر لحظه همراه دخترش هست، گفت: به نسبت اتفاقی که افتاده، شرایط جسمانی و معنوی صدیقه میانگین است و بد نیست، البته به آن صورت مسئله جسمانی ندارد، ولی درد هر لحظه همراهش است و دیگر درد برایش طبیعی شده است است.

    مادر صدیقه دانش‌آموزی که در اتفاق داراب دستش از بازو قطع شد، راجع به اوضاع دخترش اینطور می‌گوید: بیش از یک سال است که از این اتفاق می‌گذرد و باید تا الان دست مت

    قرار بود یک دست متحرک و سبک جهت صدیقه تهیه کنند، ولی مهندسی که قرار بود این کار کند، می گوید، قطعات ساخت دست متحرک گیر نمی آید.

    او راجع به پیگیری مسئولان آموزش و پرورش به اوضاع جسمانی و شرایط تحصیلی صدیقه توضیح داد: مسئولان آموزش و پرورش کم و بیش به نسبت توانایی ارزش کمک کردند، ولی الان مسئله صدیقه دستش است که قول داده بودند، پروتز بگذارند، ولی هنوز این اتفاق نیفتاده هست. قرار بود یک دست متحرک و سبک برایش تهیه کنند، ولی مهندسی که قرار بود این کار کند، می گوید، قطعات ساخت دست متحرک گیر نمی آید و با قیمت قبلی دلار هزینه را فاکتور کردیم، ولی الان با قیمت قبلی نمی توانیم کاری کنیم و باید هزینه تازه را به آموزش و پرورش بگوییم تا ببینیم چه می شود. حتی چندین بار با دکترش تماس گرفتیم و پیگیری کردیم، ولی به ما می گویند که قطعات خارجی است و هیچ شرکتی آن را نمی فروشد و بهانه های نواسات دلار را می آورند.

    بیش از یک سال است که از آن اتفاق می گذرد و باید تا الان دست متحرک جهت صدیقه آماده می شد، ولی متاسفانه هنوز آماده نشده است.

    برایم نخریدند، دست مصنوعی متحرک&quot، دیگر کسی اسمی از اتفاق داراب نمی‌برد ، بعد از یکسال هنوز &quot

    مادر صدیقه بیان کرد: بیش از یک سال است که از آن اتفاق می گذرد و باید تا الان دست متحرک جهت صدیقه آماده می شد، ولی متاسفانه هنوز آماده نشده هست. چون دست او از بازو قطع شده، از دست مصنوعی استفاده می کند و از آنجایی که دست مصنوعی اش بسیار سنگین هست، شانه هایش درد می گیرد.

    صدیقه هنوز نمی تواند بخوابد

    او تصریح کرد: اگر بخواهد یک روز دست مصنوعی اش را استفاده کند، یک روز هم باید به خاطر درد و سنگینی آن استراحت کند. صدیقه هنوز هم بعضی شب ها نمی تواند بخوابد و اتفاق را فراموش نکرده هست. هر وقت به دستش نگاه می کند، ناراحت می شود؛ چون انتظار دیگری داشت و فکر می کرد، می تواند از دستش استفاده کند.

    مادر صدیقه دانش‌آموزی که در اتفاق داراب دستش از بازو قطع شد، راجع به اوضاع دخترش اینطور می‌گوید: بیش از یک سال است که از این اتفاق می‌گذرد و باید تا الان دست مت

    مادر صدیقه راجع به شرایط تحصیلی دخترش گفت: در سال تحصیلی که گذشت جهت صدیقه معلم فرستادند و بعد جهت امتحان نهایی ها به مدرسه رفت، ولی جهت سال تازه در مدرسه عضویت کرده است.

    او همچنین راجع به بیمه و دیه دخترش گفت: بیمه یک مقداری از هزینه ها را به صورت علی الحساب داده و قرار بود، پرداخت مابقی هزینه ها در دادگاه مشخص شود، ولی فعلا دادگاه تشکیل نشده و گفته اند که باید دوران درمان دیگر دانش آموزان تکمیل و بعد دادگاه همه با هم برگزار شود. روند درمانی صدیقه چندماه پیش کامل شده، ولی فعلا دادگاهش تشکیل نخواهد شد تا روند درمان دیگر دانش آموزان نیز تمام شود. پرداخت دیه و مابقی هزینه های بیمه مربوط به همان دادگاهی می شود که قرار است با کل دانش آموزان یک جا برگزار شود.

    برایم نخریدند، دست مصنوعی متحرک&quot، دیگر کسی اسمی از اتفاق داراب نمی‌برد ، بعد از یکسال هنوز &quot

    پزشکان می خواهند، سریعتر پرونده بسته شود

    “فرخنده محمدی” نیز از جمله دانش آموزانی بود که در این اتفاق مهره های کمرش آسیب جدی دید. پدر فرخنده راجع به اوضاع جسمانی دخترش به خبرنگار ایلنا گفت: فرخنده جهت درمان به بیمارستان یزد رفته هست. مسئله دخترم شکستگی ستون فقرات بود و هنوز کمر و قفسه سینه اش درد می کند و حالا باید ببینیم که دکترش چه نظری در رابطه با شرایط کنونی اش دارد.

    او راجع به پیگیری به اوضاع تحصیلی فرخنده از سوی مسئولان آموزش و پرورش توضیح داد: آموزش و پرورش اوضاع دانش آموزان را بررسی کرده هست، ولی چندان جدی نبوده و کم و بیش با ما همکاری کردند. دختر من یک سال مدرسه نرفت و سال گذشته را با حضور معلم در منزل درس خواند، البته دختر زرنگی است و اینطور نیست که از درس عقب بیافتد، ولی کلا در منزل بود و امسال به سوم دبیرستان می رود.

    اینجا دکترها می گویند؛ فرخنده خوب شده، ولی خودش می گوید که هنوز درد و مسئله دارد، اگر مسئله نداشت، که من او را به یزد نمی فرستادم.

    دخترم از لحاظ معنوی و روانی حال خوبی ندارد

    پدر فرخنده از بی توجهی پزشکان به اوضاع جسمانی دخترش گفت: به نظر می آید در اینجا اغلب پزشکان می خواهند، سریعتر پرونده بسته و کار تمام شود، فرخنده هم زیاد جهت درمان به یزد و بندر عباس می رود. دکترها می گویند؛ فرخنده خوب شده، ولی خودش می گوید که هنوز درد و مسئله دارد، اگر مسئله نداشت من که او را به یزد نمی فرستادم. دخترم الان ستون فقرات و قفسه سینه اش درد می کند. فرزند ها از زمانی که تصادف کرده اند از لحاظ معنوی و روانی حال خوبی ندارند، من فرزند خودم را خوب می شناسم ۱۶، ۱۷ سال است که بزرگش کرده ام و می دانم که از لحاظ روانی بسیار تحت فشار هست. دختر من نخبه بود، ولی الان ذهنش هم آسیب دیده است.

    اگر خدای نکرده اتفاقی جهت دانش آموزان تهرانی بیافتد، حتی بعد از گذشت سال ها برایشان یادواره و سالگرد می گیرند، ولی آیا سالگرد دانش آموزان داراب را کسی اعلام کرد؟

    او ادامه داد: در حال حاضر چند نفر از فرزند ها که آسیب های شدید دیده اند، هنوز درمانشان مانده هست. این واقعه اتفاق بسیار بدی بود، ولی به فرزند ها بی توجهی شده است هست. اگر خدای نکرده اتفاقی جهت دانش آموزان تهرانی بیافتد، حتی بعد از گذشت پنج سال برایشان یادواره و سالگرد می گیرند، ولی آیا سالگرد دانش آموزان داراب را کسی اعلام کرد؟ در صورتی که این واقعه جهانی شد، ولی کسی حتی اسمی از آنان نبرد. از همین برنامه “حالا خورشید” که می گوید به پرسشها مردم توجه می کند، بگیرید تا بقیه شبکه ها. هیچ خبری از فرزند های داراب و خانواده های داغدارشان نگرفتند. این ها دانش آموزان خوب و نخبه کشور بودند، آیا توجهی به آنها نشد؟ چون اهل بندرعباس و میناب بودند؟

    شما نمی دانید ما چه دردی کشیدیم؛ ۱۶ و ۱۷ سال فرزند های نخبه بزرگ کردیم که حالا یا مرده اند یا دچار آسیب های جسمی شدید و جبران ناپذیر شده است اند.

    این کارها که جهت فرزند ها دست و پا نمی شود

    غلامرضا سالاری میری (معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میناب) در خصوص شرایط فعلی دانش آموزان به جهت جسمی و تحصیلی گفت: کارهای تحصیلی دانش آموزان در سال گذشته انجام شده است است و کلاس های درس در منزل دانش آموزان با حضور معلم برگزار شد. همچنین تجهیزات مدرسه ای فرزند ها را کاملا تامین کردیم.

    او با اشاره به شرایط “محدثه شبرا” دانش آموزی که یک پایش را در اتفاق تصادف هرمزگان از دست داد، گفت: خانواده محدثه با شرکت مورد نظر خودشان جهت تهیه پروتز پای محدثه قرارداد بستند تا روند درمان محدثه تکمیل شود. در میناب همین یک دانش آموز نقص عضوی داشته که برایش یک سوئیت کامل با تجهیزات درست کردیم و در اختیارشان گذاشتیم، ولی به هر حال آنها دختربچه هستند و می دانیم که هیچ چیز برایشان دست و پا نمی شود و همه زندگی ارزش بر اثر این اتفاق تحت شعاع قرار گرفته است.

    تا زمانی که مراحل درمان دانش آموزان تکمیل شود، هیچ دیه ای به آنها داده نمی شود تا مراحل درمان تکمیل شود، این پرسشها دست قوه قضائیه است و دست ما نیست.

    سالاری بیان کرد: هم وزارت آموزش و پرورش و هم اداره کل آموزش و پرورش استان کوتاهی جهت دانش آموزان صدمه دیده نکردند. ما همچنان پیگیر روند درمان آنها هستیم و از حالشان غافل نمی شویم. ما همچنین توانستیم حکمی را از دادستان کل کشور و دیوان عالی بگیرم که پرونده دانش آموزان از داراب به میناب انتقال یافته شود تا فرزند ها مجبور نباشند، جهت جلسات دادگاه این همه راه به داراب بروند. ضمن اینکه همه پرونده ها در یک دادگاه بررسی خواهد شد. ناگفته نماند، هیچ دیه ای به دانش آموزان داده نمی شود تا مراحل درمان تکمیل شود، این پرسشها دست قوه قضائیه است و دست ما نیست.

    دختران آسیب دیده مظلوم واقع شدند

    مدیرکل آموزش و پرورش میناب گفت: حدود یک ماه پیش مبالغ دو میلیون تومان به صورت علی الحساب به تمام دانش آموزان کمک شده است هست. به مناسب سالگرد این اتفاق به سراغ دانش آموزان و خانواده هایشان رفتیم و از آنها عیادت کردیم و مراسمی هم جهت دانش آموزانی که فوت شده است بودند، گرفتیم. در حد توان خواسته دانش آموزان را محقق کردیم، ولی اینها دردی از آن ها دوا نمی کند. این فرزند ها به گونه ای مظلوم واقع شده است اند که همه دستگاه ها با ما همکاری می کنند.

    واژه های کلیدی: آموزش | فرزند | درمانی | فرزندان | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار