اشتباه ، مسئله ، مشکل فرهاد اصلانی بازیگران زن

اشتباه ، مسئله ، مشکل: فرهاد اصلانی بازیگران زن لیلا حاتمی تلویزیون سینمایی بازیگری بیوگرافی سینمای دختران بازیگر ایرانی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات بازی سنگینی با استقلال داشتیم/ بازیکنانم تنبیه می شوند ، تارتار

    سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با بیان اینکه بازی سنگینی با استقلال داشتیم، از احتمال تنبیه بازیکنانش باوجود برتری برابر استقلال خبر داد.

    بازی سنگینی با استقلال داشتیم/ بازیکنانم تنبیه می شوند ، تارتار

    تارتار: بازی سنگینی با استقلال داشتیم/ بازیکنانم تنبیه می شوند

    عبارات مهم : تنبیه

    مهدی تارتار:

    بازی سنگینی با استقلال داشتیم/ بازیکنانم تنبیه می شوند

    بازی سنگینی با استقلال داشتیم/ بازیکنانم تنبیه می شوند ، تارتار

    سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با بیان اینکه بازی سنگینی با استقلال داشتیم، از احتمال تنبیه بازیکنانش باوجود برتری برابر استقلال خبر داد.

    به گزارش مهر، مهدی تارتار بعد از پیروزی پارس جنوبی برابر استقلال در نشست خبری حاضر شد.

    خبرنگاران حاضر در نشست ابتدا تارتار را تشویق کردند.

    سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با بیان اینکه بازی سنگینی با استقلال داشتیم، از احتمال تنبیه بازیکنانش باوجود برتری برابر استقلال خبر داد.

    تارتار در این نشست خبری گفت: خیلی تمرکزم اوج نیست. بازی سنگینی با استقلال داشتیم بخصوص هنگامی که 10 نفره شدیم. به یاد ندارم تا الان در فوتبال بازیکنی به خاطر تاخیر در پرتاب اوت کارت زرد دوم را به این شکل به یک بازیکن بدهد.

    وی تاکید کرد: استقلال رو به توپهای مستقیم آورد. استقلال در نیمه دوم در بحث مالکیت از ما خیلی بهتر بود. ما هم در ضد حملات اگر خوب عمل می کردیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. بازیکنان باید یاد بگیرند در خدمت تیم باشند. باید فیلم بازی را دوباره بببینم. بازیکنانی که در خدمت تیم نبوده باشند، تنبیه می شوند.

    سرمربی پارس تاکید کرد: دست منصوریان در این بازی به خاطر مصدومیت بازیکنانش خالی بود. آنها بد بازی نکردند. استقلال تیم بزرگی هست. اگر استقلال تیم کاملی بود، کار ما سخت تر می شد. یک چیزی که برایم خیلی ارزشمند هست، این است که توانستیم ساختار دفاعی را طوری درست کنیم که در سه بازی گذشته هیچ گلی نخوریم و این پیشرفت ما را در دفاع نشان می دهد. باید از هواداران هم تقدیر کنم. هنگامی که وارد استادیوم شدم و رنگ زرد را دیدم، روحیه گرفتم و خیالم راحت شد که برنده بازی هستیم. این برد را تقدیم هواداران می کنم.

    بازی سنگینی با استقلال داشتیم/ بازیکنانم تنبیه می شوند ، تارتار

    تارتار راجع به اینکه ابتدای فصل خیلی ها دلواپس بودند پارس به آینده برق و سقوط به لیگ دسته اول دچار شود، گفت: هنگامی که بازی به بازی پیش رفتیم دیدیم پتانسیل تیم ما بالاست. ما ارسلان مطهری و مایکل اومانا را گرفتیم چون می دانستیم می توانیم در بالای جدول بمانیم. هنگامی که می بینیم با پرسپولیس بزرگ که در آسیا هم مدعی است در حال مسابقه هستیم، روحیه می گیریم ولی کار سخت هست. انتظارات نباید از ما اوج برود. ما پله پله جلو می رویم.

    وی در خصوص اینکه پارس برابر استقلال دو نیمه متفاوت داشت و نیمه دوم کاملا دفاعی شد، گفت: اساس کارمان را در نیمه دوم روی ضد حمله گذاشتیم. در ارمنستان برابر استقلال بازی کرده بودیم و می دانستیم اگر بخواهند به گل برسند بی مهابا حمله می کنند. اگر بازی را آنالیز کنید می بینید استقلال به جز چند ضربه ایستگاهی، موقعیت زیادی نداشت. فرزند های ما در خط دفاع عالی کار کردند و به آنها تبریک می گویم.

    سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با بیان اینکه بازی سنگینی با استقلال داشتیم، از احتمال تنبیه بازیکنانش باوجود برتری برابر استقلال خبر داد.

    سرمربی پارس در خصوص منظورش از تنبیه کردن بازیکنانش گفت: بازیکنانم دوست داشتند گل بزنند. امید سینگ هم دوست داشت گل بزند. فیلم بازی را می بینیم. هر بازیکنی که از خودگذشتگی نکرده باشد، او را جریمه می کنیم.

    تارتار راجع به احتمال برکناری علیرضا منصوریان هم گفت: این کار ما را سخت کرده بود که استقلال این بحران را داشت. استقلال نیمه دوم بی محابا حمله کرد. استقلال سال گذشته هم همین شرایط را داشت. اگر مصدومان استقلال برسند تیمی نمی تواند جلوی این تیم قد علم کند.

    بازی سنگینی با استقلال داشتیم/ بازیکنانم تنبیه می شوند ، تارتار

    وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه منصوریان باید استعفا می داد گفت: منصوریان سالهاست که ابتدای فصل نتیجه نمی گیرد. باید به سرمربی وقت داده شود. یک مربی هر لحظه باید امیدوار باشد و اگر امروز می بردند شرایط بهتری داشتند. همه مربیان باید هر لحظه امیدوار باشند. استقلال زمانی وارد این بحران شد که به منصوریان اولتیماتوم دادند. اگر اولتیماتومی هم بود باید درون خانواده استقلال می ماند.

    مربی استقلال بعد از باخت به پارس: بازی دست ما بود/ رحمتی جهت بازی مسئله داشت

    میک مک درموت که در غیاب علیرضا منصوریان به نشست خبری آمده بود، راجع به باخت استقلال به پارس جنوبی گفت: نمی توانیم بگوییم بابت عملکردمان متاسف هستیم.

    وی افزود: بازی در اختیار ما بود. سرعت و ریتم بازی دست ما بود. فوتبال خوبی بازی کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم. فوتبال همین هست. ما موقعیتهای زیادی به دست آوردیم.

    مربی استقلال افزود: بازیکنان ما جهت استقلال و مربیانشان تلاش کردند و دویدند. آنها از این نتیجه خیلی ناراحتند. به بازیکنانمان به خاطر عملکرد خوبشان تبریک می گویم هرچند از نتیجه ناراحتیم.

    مک درموت راجع به عملکرد بد استقلال در نیمه اول و تکرار این مسئله در این فصل، گفت: اگر از اول فصل به استقلال نگاه کنید، بازی اول ما خیلی عجیب بود و سه بازیکنمان را در اختیار نداشتیم. در بازی دوم نیمه اول در اختیار ما بود ولی در نیمه دوم خوب نبودیم.

    وی سپس گفت: شاید بازیکنان ما در نیمه اول تا حدودی تحت فشار بودند. بازیکنان ما نفرات خوبی هستند. جهت تیمی مثل ما که نتیجه نمی گیرد، راحت است که بازی را اینطور ادامه بدهند. این بازی به شما ثابت می کند آیا به بازیکنانمان افتخار می کنیم. بازیکنان هر روز تلاش می کنند. نیمه دوم بازیکنان این باور را داشتند که می توانند پیروز باشند. ما از تلاش دست نمی کشیم.

    مربی استقلال راجع به اینکه آیا مهدی قائدی نیمکت نشین بود و علت نیمکت نشینی رحمتی گفت: هر بازیکنی که کادر فنی گزینش کند، باید به زمین برود. قائدی بازی خوبی انجام داد ولی ما می توانیم فقط ۱۱ بازیکن را به زمین بفرستیم. همچنین بازیکنان با کیفیتی مثل انصاری و اسماعیلی داریم. این انتخابی بود که کادر فنی انجام داد. در مورد مهدی رحمتی هم باید بگویم دیشب حال مهدی زیاد خوب نبود. هنگامی که بازیکنی حال خوبی نداشته باشد نمی تواند در ترکیب باشد و حال او مهمتر از بازی کردن است.

    وی در پاسخ به این سئوال که مسئله رحمتی چه بود؟ گفت: این بازیکن معده درد داشت.

    مربی استقلال راجع به داوری گفت: نمی شود گفت داور چه تاثیری در بازی داشت. راجع به داور منفی صحبت نمی کنم. فضای ورزشگاه روی قضاوت داور خیلی تاثیرگذار بود. تماشاگران عالی بودند ولی نمی دانم آیا یکسری اشیایی را به سمت منصوریان پرتاب کردند. نمی دانم تماشاگران طرفدار کدام تیم بودند.

    مک درموت راجع به تیم پارس جنوبی هم تصریح کرد: نیمه اول تیم پارس سازماندهی شده است و با نظم بازی کرد. دو بازیکن کناری خوبی در این تیم هستند که ما را اذیت کردند. بازیکنان پار س اعتماد به نفس مورد نیاز را پیدا کرده و بدون اینکه تحت فشار باشند، بازی می کنند. پارس می تواند هر تیمی را شکست بدهد. اگر یک ثانیه بازیکنان پارس را رها کنید گلزنی می کنند. کلید در فوتبال راحت هست. موقعیتها را گل کن ولی گل نخور. ما باید به تلاشمان ادامه بدهیم. تنها راه ما موقعیت ساختن و گل زدن هست. تنها یک راه وجود دارد و آن این است که به کارمان ادامه بدهیم.

    واژه های کلیدی: تنبیه | فوتبال | استقلال | بازیکنان | منصوریان | علیرضا منصوریان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار