اشتباه ، مسئله ، مشکل فرهاد اصلانی بازیگران زن

اشتباه ، مسئله ، مشکل: فرهاد اصلانی بازیگران زن لیلا حاتمی تلویزیون سینمایی بازیگری بیوگرافی سینمای دختران بازیگر ایرانی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات خط و نشان کشیدن مربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران قشنگ نیست / آذری

    مدیرعامل کلوب ذوب آهن گفت: خط و نشان کشیدن مربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران مبنی بر اینکه بازیکنان ملی پوش یا با ما باشند یا با باشگاه‌ها، قشنگ نیست و هزینه‌هایی

    خط و نشان کشیدن مربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران قشنگ نیست / آذری

    آذری: خط و نشان کشیدن مربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران قشنگ نیست

    عبارات مهم : ایران

    مدیرعامل کلوب ذوب آهن گفت: خط و نشان کشیدن مربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران مبنی بر اینکه بازیکنان ملی پوش یا با ما باشند یا با کلوب ها، قشنگ نیست و هزینه هایی دارد.

    سعید آذری در گفتگو با مهر، راجع به پیروزی تیم فوتبال ذوب آهن برابر آیزاول هندوستان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، گفت: این بازی همانطور شد که آینده نگری می کردم و می توانست خطرآفرین باشد. بازیکنان ما بعد از گل اول احساس می کردند کار تمام شده است است و می توانند پرگل پیروز شوند ولی روی یک سهل انگاری گل خوردیم. تمرکز سرمربی اسپانیایی آیزاول روی دفاع پرشمار بود و به نوعی دروازه بان آنها عالی ترین بازیکن تیمشان بود.

    خط و نشان کشیدن مربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران قشنگ نیست / آذری

    وی تاکید کرد: در این مسابقه ما «نان تجربه خودمان را خوردیم و توانستیم موفق باشیم. ضمن اینکه امیر قلعه نویی هم بین دو نیمه به بازیکنان تذکرات مورد نیاز را داد و توانستیم با افزایش به مرحله گروهی، ۴ سهمیه کشور عزیزمان ایران را حفظ کنیم.

    مدیرعامل کلوب ذوب آهن راجع به درخشش مرتضی تبریزی هم در این مسابقه، تصریح کرد: مرتضی جزو بازیکنان شایسته ما است ولی تمام بازیکنان آماده هستند. تبریزی زحمت ۱۰ بازیکن دیگر در زمین را کامل می کند و قدر موقعیتها را می داند. همچنین از تمام بازیکنان بخصوص نیمکت نشینان هم تقدیر می کنم.

    مدیرعامل کلوب ذوب آهن گفت: خط و نشان کشیدن مربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران مبنی بر اینکه بازیکنان ملی پوش یا با ما باشند یا با باشگاه‌ها، قشنگ نیست و هزینه‌هایی

    آذری در خصوص اینکه تیم ذوب آهن بعد از جدایی سه بازیکن سرباز نتیجه های بهتری می گیرد آیا که احتمالا دل آن بازیکنان با ذوب آهن نبوده هست، گفت: من به این قضیه اینطور نگاه نمی کنم. امکان ندارد دل یک بازیکن با تیمش نباشد. ممکن است یک بازیکن از نظر معنوی به مسئله بخورد. بیایید اینطور به قضیه نگاه کنیم که یکسری از آدمها ذهن بازیکنان ذوب آهن را آشفته کرده بودند که آنها تمرکز نداشتند.

    وی افزود: هنگامی که بازیکنان ما به تیم جدیدشان هم رفتند، درخشش نداشتند. نه آنها و نه تیمشان آیا که بازیکنان خودمان را حتی در تیم های دیگر رصد می کنیم. با این حال امیر قلعه نویی نفراتی را جذب کرد که با تفکراتش هماهنگی کاملی دارند. این اوج هنر یک مربی هست. قلعه نویی مشکل زیادی کشید و همکارانش هم کمک کردند. برگ برنده قلعه نویی این بود که تیمش را از نو ساخت.

    مدیرعامل ذوب آهن با بیان اینکه این سومین سال پیاپی است که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، تصریح کرد: می توان گفت ما تنها عنصر ایرانی ثابت در آسیا هستیم که جا دارد از زحمات قلعه نویی تقدیر کنم. تحول ذوب آهن حاصل تلاش او و اصل ثبات در ذوب آهن است که هیات مدیره ما به آن اعتقاد نیرومند دارد.

    خط و نشان کشیدن مربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران قشنگ نیست / آذری

    آذری همچنین با اشاره به حضور ذوب آهن در مرحله گروهی، تاکید کرد: ما ۶ بازی وحشتناک و سخت با الدحیل، الوحده و لوکوموتیو داریم. کارمان را از نظر پشتیبانی تیم شروع کرده ایم و با یک شرکت هواپیمایی جهت اسپانسری و گرفتن خدمات پرواز مذاکره کرده ایم. فقط مباحث مالی مانده هست. آقای صادقی مدیر کارخانه ذوب آهن روز گذشته در ورزشگاه حضور داشت و اعلام کرد که نگرانی های مالی را برطرف می کنیم. ان شاءالله تا قبل از شروع مرحله گروهی بتوانیم به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان عمل کنیم.

    به گزارش خبرنگار مهر، اوسیانو کروز دستیار کارلوس کی روش چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرد اولویت فوتبال کشور عزیزمان ایران امسال باید تیم ملی باشد نه کلوب ها؛ کروز با بیان اینکه خوب نیست ملی پوشان بین لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی در رفت و آمد باشند، گفته بود: «به خاطر اینکه اگر نتوانیم با بازیکنان در ابعاد تاکتیکی که از اهمیت بالایی در جام جهانی برخوردار است تمرین کنیم و همینطور در ابعاد فیزیکی آنها را اصلاح ببخشیم، شاید نیاز پیدا کنیم به فکر این باشیم که روی بازیکنانی حساب کنیم که بتوانیم از آنها استفاده کنیم.»

    مدیرعامل کلوب ذوب آهن گفت: خط و نشان کشیدن مربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران مبنی بر اینکه بازیکنان ملی پوش یا با ما باشند یا با باشگاه‌ها، قشنگ نیست و هزینه‌هایی

    سعید آذری در ارتباط با صحبتهای کروز هم گفت: نخستین بازیکن آسیب دیده ما اکبر ایمانی بود. عضله «چهار سر» پای ایمانی دچار کبودی شده است بود ولی در تمرین تیم ملی و در ریکاوری، دوچرخه ثابت زده بود که این باعث شد خونریزی جزئی ولی عمیق پیدا کند. حالا ما نمی توانیم از ایمانی استفاده کنیم. ما ایمانی را گرفته ایم که در آسیا به ما کمک کند. همه تیم ملی را دوست دارند. امیر قلعه نویی که خودش سرمربی تیم ملی بوده و من هم خودم زمانی ملی پوش بوده ام. به همین علت همه کشورمان را دوست داریم.

    وی ادامه داد: با این حال به جز مباحث فنی، نباید منافع کلوب ها هم کاملا به خطر بیافتد و بازیکنان هم مصدوم شوند. این هم به ضرر بازیکن است هم به ضرر باشگاه. در اینصورت به قول معروف ما «هم پیاز را می خوریم هم چوب». حداقلش این است که اگر بازیکنی آسیب دید، او را به اردو و تمرینات تیم ملی نبرند بخصوص با این شرایط هوا که گویا تا شب عید همینطور خواهد بود. در این شرایط امنیت بزرگراه ها مناسب نیست و ممکن است پروازها هم لغو شود. با این حال تصمیم گیرنده امیر قلعه نویی هست. من نظرات مدیریتی ام را دادم.

    خط و نشان کشیدن مربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران قشنگ نیست / آذری

    مدیرعامل کلوب ذوب آهن تاکید کرد: اینکه آقای کروز می گویند بازیکنان یا با ما باشند یا با کلوب ها، مفهومی ندارد. بازیکنانی که در کلوب ها پرورش یافته اند، اهمیت تیم ملی و اعتبار آنرا می دانند. از سوی دیگر کارلوس کی روش هم می داند در جام جهانی با چه تیم هایی همگروه است و باید به شرح توجه داشته باشد ولی به نظرم خط و نشان کشیدن به این شکل قشنگ نیست. کلوب ها هم جهت خودشان اعتبار دارند. اگر بخواهند در این زمینه با تحکم و اینطور برخورد کنند، درست نیست. در اینصورت ما هم روشهایی داریم که اعمال می کنیم.

    آذری افزود: با این صحبتها توپ را در زمین بازیکن می اندازند. اینکه آقای کروز می گویند بازیکن یا با ما باشد یا با کلوب ها، هزینه هایی دارد که یا بازیکن باید قبول کند یا خود آقای کروز! کلوب نمی تواند از دو طرف متضرر شود.

    مدیرعامل کلوب ذوب آهن در بخش نهایی صحبتهایش هم با اشاره به بازسازی زمین چمن ورزشگاه فولادشهر تاکید کرد: مدیرانی ذوب آهن، مدیران «پشت میزنشین» نیستند. باید از تک تک اعضای کلوب و مهندس موسوی مجری این پروژه تقدیر کنم که شرایط خوبی را در ورزشگاه فراهم کردند و در هوای منفی ۱۰ درجه هم چمن با طراوتی داشتیم. همینطور باید از آقای صادقی و اعضای هیات مدیره کلوب و کارخانه ذوب آهن، هواداران و اهالی رسانه هم تقدیر کنم که ما را در این مدت تنها نگذاشتند.

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | بازیکن | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار