اشتباه ، مسئله ، مشکل فرهاد اصلانی بازیگران زن

اشتباه ، مسئله ، مشکل: فرهاد اصلانی بازیگران زن لیلا حاتمی تلویزیون سینمایی بازیگری بیوگرافی سینمای دختران بازیگر ایرانی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی فروش گوشت خرس و اعضای بدن کفتار جهت شکستن طلسم،همراه با گارانتی! ، خرافه های عجیب وغریب

    بازار خرافات هنوز گرم هست، در عصر فناوری که دیگر هر حرفی براحتی پذیرفته نمی شود، خرافات خریدار دارد و ابزاری است جهت تخریب .

    فروش گوشت خرس و اعضای بدن کفتار جهت شکستن طلسم،همراه با گارانتی! ، خرافه های عجیب وغریب

    خرافه های عجیب وغریب/فروش گوشت خرس و اعضای بدن کفتار جهت شکستن طلسم،همراه با گارانتی!

    عبارات مهم : ایران

    بازار خرافات هنوز گرم هست، در عصر فناوری که دیگر هر حرفی براحتی پذیرفته نمی شود، خرافات خریدار دارد و ابزاری است جهت تخریب .

    فروش گوشت خرس و اعضای بدن کفتار جهت شکستن طلسم،همراه با گارانتی! ، خرافه های عجیب وغریب

    در این میان ولی خرافه مدت هاست حیات وحش کشور عزیزمان ایران را نشانه گرفته و بتازگی به کمک فضای مجازی، آسیب بیشتری به محیط زیست کشور تحمیل می کند، چون این روزها سایت ها و کانال های زیادی را می توان پیدا کرد که در آن به اجزای حیات وحش چوب حراج زده می شود، از فواید درمانی زبان و گوشت خرس بگیرید که باعث کشتار بیرحمانه این گونه ها در کشور عزیزمان ایران شده است است تا تبلیغ آزادانه، آنلاین و بی قید اجزای خاص بدن کفتار با گارانتی نامه محکم و ارسال رایگان به محل!

    رسیدن به فروشندگان سخت نیست، جست و هوا راحت در چارگوش جادویی گوگل، شما را به فهرستی از فروشندگان اجزای حیات وحش در اینترنت وصل می کند، فروشندگانی که با دامن زدن به خرافات، کسب و کار پرسودی به راه انداخته اند.

    بازار خرافات هنوز گرم هست، در عصر فناوری که دیگر هر حرفی براحتی پذیرفته نمی شود، خرافات خریدار دارد و ابزاری است جهت تخریب .

    یکی از فروشندگان حتی مشتریان را به بخش مشاوره وصل می کند. آقای مشاور در آن سوی خط ابتدا سوالاتی از خریدار دارد. هنگامی که با یکی از این فروشگاه های آنلاین به عنوان خریدار تماس می گیرم، مردی که نقش مشاور دارد، می پرسد مسئله زندگی ام چیست که به دنبال کالای تبلیغ شده است آنها هستم.

    به همین راحتی می شود در اینترنت با پرداخت 180 هزار تومان، قطعه مورد نظر بدن کفتار را تهیه کرد؛ البته همراه با گارانتی نامه و دستورالعمل مصرف آن. گارانتی نامه ارسال شده است هم بسته به نوع خرید شما از یک هفته تا 40 روز اعتبار دارد. به این شکل که اگر مسئله شما در این بازه زمانی حل نشد، طبق آن گارانتی نامه شما می توانید کالای خریداری شده است را بعد بفرستید!

    البته فروشنده پیشنهادهای دیگری هم دارد. او در گفت وگو با ما به عنوان مشتری از بسته کامل طلسم خوشبختی و جذابیت هم رونمایی می کند: «بسته کامل طلسم خوشبختی و جذابیت یکی از عالی ترین پکیج های موجود در بازار است و مشمول بر مهره مار ـ خرمهره و ناموس کفتار می شود که با قیمت باور نکردنی و در فروش خاص تنها تا آخر ماه به فروش می رسد.» در فهرست قیمت هایی که به صورت آنلاین جهت ما فرستاده می شود روی قیمت 415 هزار تومان خط زده شده است و قیمت تازه 320 هزار تومان جایگزین آن شده است هست. این تنها یکی از نمونه های بسیار مرسوم در اینترنت جهت دامن زدن به خرافات مربوط به حیات وحش است.

    فروش گوشت خرس و اعضای بدن کفتار جهت شکستن طلسم،همراه با گارانتی! ، خرافه های عجیب وغریب

    از شومی تا خوش یمنی پرندگان

    هیچ مستندی هم بر وقوع حمله کفتار به انسان گزارش نشده؛ ولی واکنش‌ها کفتار موجب شده است از قدیم، بعضی کفتار را آفت بدانند. البته علاقه این گونه حیوان به صیفی جات هم در دشمنی کشاورزان با آن بی تأثیر نبوده تا در نهایت عامل انسانی به واسطه طعمه گذاری مسموم، تصادفات بزرگراه ای، شکار و تخریب غارهایی که کفتار در آنها سکونت دارد، بزرگ ترین عامل ترساندن کننده نسل این پستاندار نادر به شمار آید. هر چند حالا خرافه مرسوم میان بخشی از مردم باعث شده است بسیاری از سودجویان با کشتار کفتار، نسل این حیوان را با خطر انقراض رو به رو کنند. آن قدر که براحتی می توان اجزای بدن این حیوان را در اینترنت با گارانتی نامه معتبر خرید. ولی کفتار تنها قربانی خرافات در کشور عزیزمان ایران نیست، هر چند پر بیراه نیست بگوییم مرسوم ترینش هست. آن طور که شهرام امیری شریفی، عضو دیده بان حقوق حیوانات می گوید: «در بعضی استان های کشور اعتقاد جدی به فواید گرمی گوشت خرس وجود دارد. در کنار گوشت خرس، گوشت مار هم طرفدارانی دارد. »

    تنها فواید درمانی، دلیلی بر کشتار این حیوانات نبوده هست. بسیاری از این گونه ها هم قربانی خوش یمنی خود بوده اند. هد هد، یکی از پرندگانی است بر اساس باورهایی خوش یمنی جهت صاحبانش به همراه دارد و جالب این که این پرنده به صورت تاکسیدرمی شده است هم کاربرد خوش یمنی اش را از دست نمی دهد! به همین علت در اینترنت با 150 هزار تومان می توان پرنده خشک شده است را در محل زندگی تان تحویل بگیرید تا مشمول بر خوش یمنی همراه شده است با این پرنده باشید! در سوی دیگر پرنده دیگری نیز وجود دارد که براساس خرافه های مرسوم بدیمن است و کشتنشان می تواند طلسم بدبیاری را در زندگی افراد باطل کند.

    بازار خرافات هنوز گرم هست، در عصر فناوری که دیگر هر حرفی براحتی پذیرفته نمی شود، خرافات خریدار دارد و ابزاری است جهت تخریب .

    در باورهای اجتماعی کشور عزیزمان ایران غالب نظر ها در ارتباط با جغد منفی و آمیخته با خرافه هست، به همین علت معمولا به محض دیدن جغد آن را بدشگون می دانند؛ به عنوان مثال در مناطقی از کشور شنیدن صدای جغد نشان از رسیدن خبری نامبارک و نامیمون دارد. به همین علت با ایجاد صدا و راندن، تلاش بر دور کردن پرنده از منزل دارند . بعضی وقت ها نیز چوب نیم سوخته ای را به سمت پرنده پرتاب می کنند و فریاد می زنند «آتش از من،گوشت از قصاب» .

    در این آشفته بازار شایعات و خرافه ها هم، بسیاری از افراد سودجو از جهل مرسوم نهایت استفاده را می برند. چند وقت پیش مدیر پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پرونده ای گفت که در آن با فردی مواجه شده است بودند که به یکی از این رمال ها مراجعه کرده و جهت این که دختر مورد علاقه اش با ازدواج با او موافقت کند، چهار گنجشک مرده را به مبلغ چهار میلیون تومان خریده و به دستور او در کنار منزل دختر مورد علاقه اش آویزان کرده بود!

    فروش گوشت خرس و اعضای بدن کفتار جهت شکستن طلسم،همراه با گارانتی! ، خرافه های عجیب وغریب

    گرگ بدهید، گوسفند ببرید

    در این میان، رسم هایی هم در بعضی از مناطق کشور عزیزمان ایران مرسوم است که ریشه در هیچ آیینی ندارند و صرفا رواج خرافه ها دلیلی بوده است تا این رسم و رسوم جان بگیرند. معاون یگان حفاظت شرکت محیط زیست در این رابطه می گوید: باور به این گونه خرافه ها در بعضی شهرها به صورت افراط گونه ای مرسوم و باعث شده است در این مناطق شاهد کشتار حیات وحش باشیم و بدتر از آن این که جهت چنین کاری توجیه های منطقی عنوان می شود و همین باعث تکثیر چنین خرافه هایی هست. یکی از این رسوم که در بعضی مناطق شرق کشور عزیزمان ایران همچنان متداول است و هر ساله جان بسیاری از گرگ ها را می گیرد، مربوط به اوایل زمستان است.

    آن طور که منوچهر فلاحی، معاون یگان حفاظت شرکت محیط زیست به جام جم می گوید ابتدای فصل سرما روستاییان به شکار گرگ ها می روند و هر سال چند گرگ را در این مناطق می کشند و سر این حیوانات را از بدنشان جدا می کنند و در دِه می چرخانند تا بر اساس باوری که وجود دارد بتوانند جلوی حمله گرگ ها را در فصل زمستان بگیرند. جالب این که شکارچیان با چرخاندن سر گرگ ها از مردم دِه پول و البته گوسفند هدیه می گیرند. رسمی که به «کله گرگی» مشهور است و هر سال بسیاری از گرگ ها قربانی چنین باوری می شوند! باورهای اشتباه چه ریشه در عادت های گذشته داشته باشد، چه حاصل نا آگاهی عمومی و سوجویی عده ای، آنچه مشخص است حیوانات، قربانی این خرافه ها هستند. ولی تلخ تر این که با گسترش اینترنت سودجویان براحتی از این بستر جهت دامن زدن خرافات و کشتار حیوانات سوء استفاده می کنند، در حالی که براحتی می توان مانع فعالیت چنین سودجویانی شد.

    روزنامه جام جم

    واژه های کلیدی: ایران | پرنده | خرافات | گارانتی | اینترنت | گارانتی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار